min helg

i fredags var det dags för kampharnas student och trots smärta så hade jag skoj som bara den, sussis samt alexs tal som han hade skickat till adde från andra sidan jorden var hur fina och braiga som helst, den grillade grisen var mega god, tror ålen kan instämma mer än väl där.. musiken, folket och allt. där stannade jag till 2 tiden, sen åkte jag hem och nannade kudden med blå näsa och fläskläpp??? utan att ha varit i något slagsmål, iaf inte som jag kommer ihåg.

lördag, jag vaknade redan vid 10 och fick världens bästa idè, jag ville till busfrabiken i helsingborg (eller barnfabriken som ålen fick för sig att den hette) haha. vi hämtade upp julia (min lillasyster) för att ha som inträdesbiljett till fabriken. ;) där spenderade vi några timmar och blev barn på nytt. sen åkte vi till ekeby och drack kaffe med pappa & annika. sen vidare till saxtorp och mammis som bjöd på tacos :) och tillsist hem för att ha filmmyskväll, underbar lördag!

nu blir det frukost på sängen, efter att ha sett 1,5 film. här ska jag spendera min söndag!

puss,kram,köss


Kommentarer
Postat av: Sussi

Skönt att du mår bättre stumpan:)Då behövde du inte ringa Lund(skönt).Puss och ha en skön dag i sängen;)

2010-06-13 @ 12:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0