i'll never be the same

steg 1, done.
vill bara ha skiten avklarad så jag kan gå vidare med mitt liv, NU.

typiskt min otur

vad har jag gjort idag?
absolut ingenting, känner heller inte för att göra något, e hemma hos mammis och har varit det sen typ 8.30 imorse. igår sa jag hej då till min felicia som ska spendera hela sin sommar i san francisco, lyckos henne. men innan dess var jag och min ålis duktiga, vi sov bort hela dagen men sen gjorde vi hemmalagade köttbullar, nypotatis, gräddsås och sådant gottit. btw, idag fyller han år och får spendera dagen i en bil påväg till skövde och kvällen med att svetsa röven av sig, fy fan.

Grattis min älskling!
Hoppas din dag blir bra,
fast det kan bli rätt svårt med tanke på att du inte får spendera den med mig ;)




köööss på er mina gullisar

Kommentarer
Postat av: Felicia

köss på dig

2010-06-09 @ 07:58:41
URL: http://frustrado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0