gla för solen

visst känns livet tusen miljoner ggr bättre när solen skiner på en?
det tycker iaf jag, efter att ha jobbat 27 timmar lördag och söndag så var jag välförtjänt utav ett par timmar i solen, så jag är precis hemkommen från halvmånsgröningen (nya favvostället) där jag har legat på en filt med tidning, ramlösa, musik och cigg i min ensamhet, såå nice faktiskt.

jobb står på schemat denna afton, börjar 16.30.
så nu har jag precis ätit frukost/lunch bestående utav lasange viktväktarrätt, kan ju inte påstå att det e förjävla gott men ner går det.

jobbar imorgonkväll också sen e jag ledig resten utav denna vecka, gött som in i bombens. och midsommar närmar sig med stormsteg, den ska firas med mina vänner ute i häljarp, lina har beslagtagit sina föräldrars hus.

:)

livet leker, jag e kär, glad och allt har ordnat upp sig..
ville bara att ni skulle veta det ;)

köss på er!!!!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det låter mycket bra, min vän :D

2010-06-21 @ 18:14:07
URL: http://frustrado.blogg.se/
Postat av: Sussi

Härligt att höra :)Vilken tur att du kan sola,det blir väl regn lagom tills jag kan sola igen.Puss

2010-06-22 @ 11:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0