det händer mycket nu

- erika och jag ska bli särbos, ett gemensamt beslut och vi älskar fortfarande varandra för er som undrar. hon ska flytta till en nybyggd etta som e fin som tusan.
- jag och ålen ska bli sambos, han ska flytta in till mig på kungsgatan, allt detta ska ske i nästa vecka.
- solen skinner fortfarande och livet leker! :)

igår. umgicks med min lilla söta lillayster från 7-4, vi var istan och fikade med lollo på morgonen, sen blev det lägenhetsvisning med erika, därefter lekplatsen och sen glass på 261 med erika, sabina mfl. sen på kvällen gick jag, erika, ålen, sabina, my, emmie och jennie ner på tycho, drack öl och spelade ett enormt roligt tärningspel som lätt kommer vara den nya favorit sysselsättningen i sommar. där stannade vi till kl 1 när dom stängde.

idag. uppe kl 8 för att tvätta och till landskronahem för att fixa med kontaktet. efter tvätteriet så åkte jag, my och erika ut till mamma för att sola vid poolen och äta lunch, dom drog vid tre tiden och jag är fortfarande kvar, har fått en riktigt fin bränna på framsidan, så imorgon får jag se till att sola baksidan, annars kommer jag se jävligt rolig ut i min klänning.. för imorgon e det midsommar!!!!!!! ååh så fint =)

ikväll blir det en runda på tycho igen med mina favvo tjejer och favvo påg!!! :)
har en känsla av att tärningarna kommer åka fram, älskar väl sommaren.

puss och köss,
trevlig midsommar folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0