trött på folk

jag är så jädrans trött på folk inte bara på folk utan även mig själv och allt omkring mig,
ni får ursäkta mig alla nära och kära om jag inte e så trevlig att ha och göra med de kommande dagarna, veckorna och månaderna. känner att jag har kommit in i en sorts "svacka" eller va fan man ska kalla det. min blogg är inte känd för att vara en klagoblogg, men allting kan inte alltid vara bra med mig.

felicia har lämnat mig för slitoslo, hon är den enda som alltid förstår sig på mitt hue och vet vad jag behöver för att allt ska bli bra igen, bajs på dig.

jaha, vad sker då denna lediga onsdag?
ska hämta hem bilen ifrån verkstaden, kommer gå på drygt 6000 svenska rikstaler, ännu en grej att vara deppig över, ahh! efter det ska jag hem och städa lägenheten, ytterligare en grej som inte står högst upp på min "vad-som-gör-mig-glad-lista" och efter det så kommer två släktingar på besök, min mammas faster och min mammas kusin, hoppas jävlar i det dom har fina presenter med sig, då kanske min dag blir lite bättre.. åtminstonde.

nej nu ska jag bespara er min negativitet.

köss

Kommentarer
Postat av: felicia

förlååååt.. jag saknar dig sååå, och hoppas det går över... Ring mig om du behöver <3

2010-02-24 @ 16:55:01
URL: http://frustrado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0