torsdagsklubb & shopping

torsdagsklubben,
det blev en vardagsklubb denna vecka trots allt, har  sagt att jag skulle ta permis ett tag, MEN så länge jag inte festar på helgen e jag nöjd ;) tycho hade öppet till kl 01 igår, därför fick vi ju sticka dit så att dom hade några gäster, så jag, challe & carro drack öl och blev bjudna på drinkar av ingen mindre än röe johnny som också bjöd med mig och carro till las vegas, kommer bli enormt, eller? hursomhelst, blev faktiskt en hyfsad lugn kväll för mig.. kan inte vara värst av alla alltid.

shopping,
har det hunnits med idag med min farmor på väla, shoppade en massa som vanligt, INGET svart alls, det ni. eller jo nu ljög jag ett par svarta solglasögon med nitar asballa, så nu har jag bara sex par ;) också tre tröjor/tunikor grejsimojsor och ett armband med nitar, fint ska det vara.

ikväll blir det myspys på kungsgatan :)

kööööööööösssss

nu leker vi lite modeblogg

tjooheeej


köpte denna skönhet på lindex, nu vet ni det. ;)

Kommentarer
Postat av: sussi

Den är ju snygg,men den hade nog varit snyggare på mej!Blir det hemma gjord pizza idag med?Puss

2010-02-27 @ 09:20:09
Postat av: Hanna.

wow, då kam vi gå hand i hand för jag har en likadan i svart ;P

2010-02-27 @ 16:57:08
URL: http://www.metrobloggen.se/hannadohlner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0