snaaart helg

ja för det e det,
sitter just nu nyduschad, nysminkad & nyrökad i soffan och väntar på challe,
vi ska till bilprovningen och besikta min bil som förhoppningsvis går igenom denna gång,
känns som väldigt utkastade tusenlappar annars..
annars idag händer det inte så mö, jobb kl 18.

och hur ser då helgen ut?

fredag, ledig med stora bokstäver, på dagen blir det shopping på väla med käraste farmor. kvällen har jag inte riktigt bestämt än, mer än att jag inte ska besöka verken tycho, akropolis, speakers, inferno, tages eller oliveeeus.

lördag, då blir det jobb, sen på kvällen ska jag kolla melodifestivalen och efter det barcelona - malaga, min bror och min pappa befinner nämligen sig på den matchen nere i barcelona då plus att den familjen jag jobbar hos befinner sig på melodifestivalen så blir att hålla utkik heeela kvällen :)

söndag, blir det också jobb.

ser verkligen framemot en helg utan fylle, trötthet, ångest och bakfylla. tackaree.

kössies

Kommentarer
Postat av: sussi

Det heter Barcelona,och matchen är på söndag.Puss

2010-02-25 @ 15:36:18
Postat av: felicia

hahaha, vi får väl se om du klarar det :P:P

2010-02-25 @ 16:14:49
URL: http://frustrado.blogg.se/
Postat av: sussi

Förlåt matchen är flyttad.

2010-02-25 @ 18:59:16
Postat av: fia

förlåt mor att jag råkade skriva fel, nog fan vet jag att det heter bArcelona, har ändrat det nu, hoppas du e nöjd. och ja matchen e på LÖRDAG! ;) du e kass.

2010-02-25 @ 21:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0