pictures a la friday

först var jag, felicia och erika här hemma,
sen förfest hemma hos jeppson,
sen tycho, akropolis, tycho igen och tages
sen avslutades det hela med efterfest hemma hos jeppsson



felicia, jeppsson & jag



ålen & felicia ser då ut att trivas med tillvaron ;)



det gjorde iaf jag



mycket nöjd med STARKE robban som kan slänga MIG upp på axlen som om jag vore en fjäder,
här har han precis släppt ner mig efter jag har suttit på hans axlar, galet!



på akropolis fann jag och erika ett gäng puddingar so m vi dansade satan med,
stod bla i en ring och hoppade runder till sommartider, HEJHEJ!



blev en o annan svängom på tumanhand också ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0