måndagsklubben

jag älskar måndagsklubben och jag hatar bönis dunkar!

igår slängde jag iväg ett sms till böna, mest på skoj, "tycho ikväll?;) bara måndag en dag i veckan."
fick tillbaka ett sms där det bland annat stod att jag var sjuk och gla för jögen, när jag vid 18tiden körde hem från jobb ringde jag token som nu efter mitt sms hade blivit sugen på riktigt, så sugen så att han hade gått till kylskåpet och hittat en öl.

Vi bestämde oss för att leta folk, fick med oss simpen som verkligen inte säger nej till mina vardagsklubbar så länge dom innehåller öl & jägerbombar. Fick även med mig felicia, som jag älskar och  det gjorde jag väldigt klart för henne igår. haha. Emma joinade även en stund på tycho och var ledsen över att hon var tvungen att hålla sig nykter, Vi spelade yatzy och jag vann varje runda ;) eller? En iaf, bönis sög alla cart. Sen spelades det lite maskin, jag varken vann eller förlora något. Blev en runda till akropolis samt oliveeeuus, men där var inget hålligång så vi fyra tog en taxi till bönis mamma för att hämta en dunkisch, sen åkte vi till statoil för att köpa en massa blannevann och en korvajävel. Blev hålligång hemma i falken till typ 6,7 efter ett besök på toan mådde jag bra och deckade i sängen. Vi vaknade kl 15 imorses!!!

Ikväll har jag jobbat, vilket innebar att glo på hoppträning i svalöv med ett fullt hue och frös röven av mig, inte bokstavligen talat, tyvärr. Sover på jobb idag för jag jobbar dag imorgon, känns en aning onödigt att köra hem för att sova då.

ska nanna huet nu

kössies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0