måndagsklubb i bilder

pardejt på tycho på en måndag,
vilka par vi var är jag ej klar över
kvällen innehöll;
yatzy, tycho, lennart, karaoke, spelmaskinsberoende, ölhalsning, olivat oliveeeus (vilket e väldigt ovanligt), dunkisch, korv o blannevannshandlande, finns i sjön, krama toan m.m.



lika-glaà-för-jögen-par

radarpar ;)

bästispar ;)



spel-missbrukar-par

älskar-att-pussa-tillsammans-par ?

lika-kassa-på-karaoke-i-baren-par



bönis leker rockstar..



jag försöker vinna pengar till mer jög



lika-fula-i-huet-par



simpen tappa de helt som vanligt, deckade en runda i baren som tur e kör han bara med powerdecks, eller tur o tur, kanske mest otur.. för oss iaf ;)

sen gick vi till akropolis, där körde jag & bönis halsningstävling, vem leder på bilden och vem vann? jag såklart, och björn persson kallar sig själv rockstar, pjuh! pinsamt, pinsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0