jag vet

att ni saknar mig och det har jag full förståelse för ;)
men vårt internet här hemma har klabbat som tusan,
som tur är verkar det vara tillbaka och jag likaså.

dom senaste dagarna har varit lite tuffa minst sagt,
veckans festande satte sina spår kan man säga, men som sagt nu är jag back on track.

dagen idag har spenderats hemma hos min kära farmor,
vi har gjort en himlans massa kåldolmar, så nu är frysen full med sådana
har även kollat en massa gamla bilder från 1900 frös ihjäl, typ. 

snart ska jag slänga på lite hög musik och håll andan... städa lägenheten, jag Nina Sofia Holmberg känner för att städa, det är verkligen inte varje dag det händer, så jag får passa på innan suget försvinner.

måste också tala om att jag INTE har fått ett samtal.. än. (håll tummarna) WOHO

köss på er


ett par bilder ifrån fredagen här hemma kan jag väl bjuda er på i vintermörkret



vi spelade våghals,
här skulle ålen gå ett varv på catwalken och det var mest synd om oss andra som fick bevittna detta



min bönis var såklart på plats (som alltid när det e alkohol inblandat ;)



och päris var lika glad som alltid *host*
han av alla fick uppdraget att kolla var och en av oss djupt i ögonen och säga vad han gillade hos personen, ni kan ju tänka er hur det gick eller rättare sagt lät. "jag gillar det du har i glaset" var kommentaren till mig, haha.



här skulle jag sätta 4 personer i en position där alla hade det skönt ;)



ålen visar hur det hade sett ut om han var av motsatt kön och tillfredställde sig själv..



cajsa skulle vara döv i en kvart, det var rätt skönt..






skrek som en stucken gris



gla för vin, vet ni om



min älsklingsgranne,
och emmas hue, vafan gör du egentligen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0