i'm still alive

hej gott folk!
har varit sjukt dålig uppdatering för mig denna helg, men tro mig jag har mina anledningar

i fredags var jag & min brudar hemma hos filippa drack vin och hade det mysigt, sen en snabb runda istan och sen blev det mys här hemma på kungsgatan, somnade vid 5 tiden och skulle upp för att jobba i 12 timmar (!)

lördag, när jobbdagen var slut vid 21 tiden stack jag hem tog med mig felicia på lite fest hemma hos danne, drack en öl, det ni ;) spelade guitar hero och hade det allmänt trevlig med alla fyllehundar, somnade denna afton vid 4 tiden sen samma visa på söndagen upp och jobba i 12 timmar (!)

söndagen, efter jobb hade jag myskväll här hemma med erika, felicia, emmie & filippa och idag har jag sovit till 12, MEGA skönt, det behövdes kan jag lova!

blir jobb idag också fast inte förräns kl 18 som tur är, mamma kommer hit om ett tag med god frukost  :)

måste också bara säga att jag har chockat mig själv a la carte, jag är då en speciell människa, ha!

kommer lita skit bilder från torsdagen & lördagen om en stund,

kössis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0