hej gott folk

jag har varit mega dålig med bloggen på senaste,
men jag har jobbat och festat som som en jag vet inte vad och så lär jag fortsätta resten utav veckan också, love it

efter jag gick av mitt 24,5 timmars pass igår vid 18tiden stack jag hem till hannas nya lya för lite hönisklubbisch, vi har haft jul,nyår,januari och halva februari uppehåll men förhoppningsvis är hönorna tillbaka för att stanna.

drog därifrån vid 21 och efter det bestämde felicia och jag oss för att vi skulle besöka grabbarna som befann sig i prahls lilla koloni (trots att jag skulle börja jobba kl 07.00 idag) vi skulle ju bara dit en snabbis, JOVISST! där stannade vi enda tills kl 3.30, folket drack förutom jag då och vi kollade hockey och lyssnade på en massa asbra musik. jag hade faktiskt sjukt trevligt, när jag tillsist kom hem ca 4.00 var det ju verkligen inte lönt att gå och lägga sig med tanke på att jag skulle upp kl 6, så in i duschen och på med facebook och läsa bloggar.

nu är jag hemkommen ifrån mitt 11 timmars pass och jag är sjukt chockad över mig själv, visste verkligen inte att jag hade så mycket energi att ge. MEN, imorgon ska jag och erika ha lite charty här hemma, all min trötthet lär väl komma då och jag blir den första som deckar, lia bra? eller inte.. där ska fan vara go i mig imorgon med, det kan jag lova. fan, kom precis på att jag glömde köra inom systemet, bönis läser du detta så får du visst handla en tania box till mig ändå ;) tack tack.

nu kommer snart felicia med grillad kyckling till mig, mumma!

kommer lite bilder sen från helgen och måndagsklubben

kössies på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0