det var inte igår

hejsan alla jävlar

det har hänt en del sen i tisdags då jag skrev sist,
som tur var klarade jag mig undan stormen och kunde köra hem sakta men säkert på onsdagsmorgon

då kör vi ett race, indianrace

onsdag, det kliade i min, bönisens och simpens hals, vid 18.30 befann vi oss på tycho för att ta ett par öl, ett par öl blev typ ett flak, kanske inte direkt.. blev iaf en och annan shoot också. en runda inom akropolis för att avsluta utekvällen på inferno där det var vi tre och två bartenders. sen traska vi alla tre hem till falken och spelade super mario, min grej! iaf i nyktert tillstånd..

torsdag, efter ett mindre trevligt besök, en dusch och lite smink så befann jag mig i falken igen, det gjorde även böna, simpen, ålen, kniven, emma & mackan. vi bestämde oss för att bowling skulle få förgylla våran dag. så jag tog min slitbil och körde fram o tillbaka med folk.. riktigt skoj hade jag och en riktigt jävla bra dag!

fredagen tar vi om en stund eller två
världens bästa emmie e här hemma hos mig och har hjälpt mig att städa,
tack min fin fina vän <3

nu ska jag göra något vettigt,
köss på eder alla


Kommentarer
Postat av: felicia

mindre trevligt besök???? är det när du var här eller VADÅÅÅÅ???? SHYST....

2010-02-06 @ 16:44:25
URL: http://frustrado.blogg.se/
Postat av: fia

hahaha, nej det var INTE det jag syftade på.. glömde bort att jag hade varit hos dig, inte lätt att hålla reda på allt inte :p

2010-02-06 @ 18:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0