suprise


jag gillar mitt projekt väldigt mycket, kommer nog bli det bästa någonsin, ibland är livet rätt bra.

ska alldeles strax bege mig till jobbet, börjar lite tidigare idag, skönt med lite extra timmar.. och lönen nu i oktober kommer verkligen inte bli dålig, äntligen kanske fia kommer kunna spara en och annan krona, ska dock inte hoppas på för mycket, som sagt hade verkligen behövt en ekonomisk rådgivare, någon som vill ställa upp?

imorgon kommer bli en helt underbart bra dag, den kommer börja med shopping på nova med mamma aldrig fel det, speciellt inte när man har sin mor med, kan alltid lura henne till ett o annat plagg ;) (hoppas du inte läser detta iaf inte innan shoppingrundan) sen på kvällen är det ju premiär för hönklubben och bäst av allt är min överraskning, berättar för er sen vad det var!

ha en bra dag allesammans och köss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0