nu jävlar

snart smäller det! ;)

jag lyckades lura min mamma! woho, inget dåligt lureri heller. fick henne till att köpa ett par stövlar till mig för 500 kr, jag överraskade faktiskt t.om. mig själv, mycket nöjd med dessa perfekta vinterstövlar. är hemma hos mamma nu vi har varit ute i skogen och gått med alla tre odjuren, skönt med lite motion. nu ska jag snart in till stan och till hönkubben, ikväll blir det min överraskning, sällskapspel samt sällskapsresan, kommer bli hur trevligt som helst. skriver ikväll eller imorgon om the big suprise ;)

måste också skriva att jag fick ett trevligt samtal idag mitt i shoppingen, aldrig fel det ;)

puss, kram o köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0