nostalgi a la svingänget

letade efter en sak i min garderob och fann då pippirull häftet sen midsommar i kojan. då kom jag och tänka på "svingänget" (ni vet dom som alltid var med varandra) som vi så fint kallade oss, numera är vi bara svin för oss själva. tänkte att jag skulle publicera sången här på bloggen och också skriva att silken vår/sommar vi hade tillsammans, dööö fin! <3


nu är det dags för den sviniga sången
och ingen kommer undan den här gången


max på köpet är gla för jögen
men inte lika gla som böna på högen

holmis är svag för svintoastar i falken
efter sista mackan tar bönis fram järnbalken

emil nilsson är en jävel på att svina
han har vatt och besökt alla tösers vagina

adde slash ds är o hoppar runt i skogen
har ni sett hans hue är han rentav könsmogen

tysta tysta nu ska ni lyssna
vi känner alla matte han jobbar i det tysta

har slobban på banken en stor jävla fond
för han skrev i sitt visum sig som uniplond

elcim han är gla för holken
och när dom ses ger han henne dolken

jennie ja hennes efternam är ahlberg
hon sänker gärna en o annan carlsberg

hanna hon spottar inte i glaset
ingen nyhet om hon blir fullast på kalaset

kamph han e gla för landskronas snutar
hans rumpar den vickar och hans läppar dom putar

my är numera singel och ledig
cim varför tar du inte med henne till vendig

emma är vass med saxen på salongen
och på rhodos finns mannen som lägger pizzan i kartongen

malin ja hon vet vi inte mycket om
men vi tror hon e en jävel på att svina i stockholm

slobban på festen ja han e gla för va naken
fast ingen vill se visar han alltid draken

holmis holmis när är det dax
att bygga en koja till erika o max

emil o emelie är glada för att snaska
och sedan till oliveeuuus de traskar

erika är gla för att få den i dosan
och när hon ser max får hon snigelspår i trosan

vi har sagt det förut och vi säger det igen
att vi just nu är ett svinhärligt gäng!

VILKET JÄVLA PIPPIRULL!

denna sång skapades och sjöngs på midsommar framför alla (inkl min familj) av inga mindre än lina nilsson, max sörensson & björn persson, världens bästa rimmare ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

tror det är vissa som skäms över att ha varit med i "svingänget", du borde inte lägga ut något om det. rätt pinsamt faktiskt! men, förväntas man mer av dig?

2009-10-26 @ 09:57:17
Postat av: sussi

Det verkar vara någon som är förtröden,antagligen en som inte fick vara med.Men eftersom du inte skriver vem du är så är du väl en feg liten stackare som inte platsar i ett sånt coolt gäng.

2009-10-26 @ 12:17:46
Postat av: Bönis

BÄSTA sången denna sommaren!!!



"JAAAA DET HAR JAG GJORT"

2009-10-26 @ 18:24:54
Postat av: fia

håller med föregående talar, låter verkigen som att någon är avundsjuk.. och väldigt väldigt feg ;)

2009-10-26 @ 18:44:16
URL: http://sofiiaholmberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

vem är det som är pinsam egentligen? personen som inte vågar skriva ut vem det är, kan man ju bara anta att den inte heller vågar stå för vad den tycker och tänker, det är pinsamt om ni frågar mig:)

2009-10-26 @ 22:17:38
URL: http://sofiiaholmberg.blogg.se/
Postat av: sabina.

jag skrev det förra inlägget, och jag står för det!

2009-10-27 @ 13:45:48
Postat av: sabina.

och ja, jag hade SÅ GÄRNA velat vara med i ett gäng där folk kallar sig för svin och har sex med allihopa i gänget. det kallar jag ett eftertraktat gäng. vad skulle man göra för att bli medlem där? ha sex med så många killar i gänget som möjligt? och nu menar jag inte alla tjejer, för jag gillar några av dem. men dem andra tjejerna ger sig till och med på upptagna killar. desperat? JA! och hur många av er har inte haft sex med samma killar? jag står ALLTID för vad jag tycker och tänker om såna som er. och tänk efter att det krävdes bara en enda tjej för att splittra allting.

2009-10-27 @ 13:54:14
Postat av: Fia

ja du hade ju passat rätt bra in med tanke på att du redan har haft sex med MINST två pers i det forna "svingänget" ;) (där sket du dig själv i näven) och det med att någon ger sig på upptagna killar vet vi alla vad du menar med.. men e killen inte tsm med någon som kan tillfredställa alla hans behov så får han ju söka sig till någon annan, tänk på de du ;) tror mest du blev avundsjuk för att "cim skulle ta med my till venedig" ha!

2009-10-27 @ 19:18:42
Postat av: sabina.

två stycken, ja.. jag är tillsammans med den ena och den andra var längesen. som vissa andra så stampar jag inte i samma spår och hoppas på mer än bara sex. men sofia, det är så killar ser dig. en tjej som inte kan säga nej till sex. oj, där fick du verkligen till det! du måste vara riktigt nöjd med den dissen. och ja, jag är riktigt avundsjuk för att cim skulle ta med sig my till venedig. ge mig en anledning till varför jag skulle vara det?

2009-10-29 @ 12:38:54
Postat av: Fia

helt seriöst så förstår jag verkligen inte vad ditt problem är??? är det bara för att du inte har några vänner här och alldeles för mycket fritid som du måste lägga dig i allt alla andra gör och skriver. tycker du kan dra tillbaka till ystad och skaffa dig ett liv ist för att sitta hemma i soffan och klanka ner på alla.. hade du varit smart så hade du inte börjat den hära "fighten" utan ist skött dig eget, tror du hade fått mer vänner o ett liv då.. men visst e du nöjd med ditt liv instängd i cims lägenhet så e det ju bra för dig. men låt mig och mina vänner vara tack!

2009-10-29 @ 16:12:47
Postat av: sabina.

haha, ja det tog jättelång tid för mig att få vänner här. saken är den att jag VÄLJER mina vänner. jag tar inte bara det jag får. som dina vänner antagligen har gjort. jag bor i landskrona, så jag ska ingenstans. du får helt enkelt vänja dig vid att jag finns här i stan. jag är nöjd med mitt liv i cims lägenhet, även det utanför också.

2009-10-29 @ 16:54:27
Postat av: Hanna

För helvete vad omoget detta är att sitta och skriva en massa onödiga töntiga kommenater på detta inlägget. Om Fia nu tyckte det var kul att lägga ut denna sången, för hon kanske saknar den tiden och den dagen så låt henne göra det! Varför lägga ner tid på att dissa henne istället, det verkar inte bättre än att du har allt för mycket fritid. Och sen klanka ner på hennes vänner som inte är inlandade eller har med saken att göra, seriöst?! Nu får du fan skärpa din SABINA och skaffa dig ett liv. Det är Fias blogg, låt henne skriva vad hon vill så skriver du vad du vill i din blogg.

GET A LIFE!

2009-10-30 @ 12:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0