myskväll goes festkväll

ja så kan man förklara min fredag, snabbt o lätt, men vad är det för skoj med det?

fredagkväll blev såhär: efter jobb körde jag och hämtade felicia, vi köpte mat, dricka o godis till vår myskväll, den började bra med idol o så, men när idol var slut kl 21.30 då kom jag på att jag ville festa trots allt, eller egentligen har jag velat det hela tiden, de e bakis som jag är trött på att vara. iaf felicia lånade min bil, körde hem och hämtade dricka och kläder till oss, sen hinkades det in för att hinna bli lite varm innan det var dags för att bege oss ner på tycho, där var det fullt hus som vanligt, efter det blev det en liten liten titt på tages för att sen dra vidare hem till falken för lite efterfest med idianerna, saknade verkligen 3,5orna, men då det var brist på det samt blannevann så fick det bli ren vodka direkt ur flaskan, lite alkoholistvarning på det? smakade fortfarande vodka när jag vaknade, och jag tycker inte ens om vodka fast jag har blannevann, rena natten. iaf det var en trevlig efterfest med halva strumpor o sånt å svintoasten (fredde) levde verkligen upp till sitt smeknamn denna afton, haha stackars peggy.

sov hur länge som helst idag, kan var för att vi inte somnade förrän kl 7.30 tror jag det var? så gick upp vid 13.30 typ, begav mig hem för att städa upp mysförfesten och fräscha till mig, sen tog jag bilen (fortfarande bränd antagligen) och körde till city gross med my, handlade gourmetfrukost för 251 svenska rikstaller och begav oss hem till lina där hon och jennie befann sig, blev mega frukost och en massa tjejsnack (läs sexsnack) som vi alla är på tok för glada för. vid halv sex tiden (kändes som kl var typ två) sa jag hej då och körde till saxtorpskogen för att hämta upp guc, nu är jag hemma hos pappa i ekeby och här ska jag stanna ikväll annars hade det väl funnits risk för tappning idag oss och känner att jag icke vill utsätta mig för den risken. här har det varit tacomys och nu snart ska vi kolla på män som hatar kvinnor, på tiden att jag ser den kanske?

gla för vax ;) tackareee, dra åt helvete men jag älskar dig! inte helt hundra..

KÖSS PÅ MIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0