mera folk åt humorn

kul att alla mina vänner tog förra inlägget med en nypa salt, som jag har sagt tusen ggr förut, jag har världens bästa vänner med världens bästa humor, det är därför jag älskar er!

skickar sms till lina:

Fia: Sett bloggen? ;)
Lina: Älskar dig!

sen att vissa är skit sura rör mig inte, de är inte mina vänner och tyckte redan illa om mig, så det kunde inte bli värre

nu är jag ledig onsdag & torsdag och imorgon ska jag på date med.. det får ni veta imorgon, infon kommer då samt bilder, nu är ni allt nyfikna på vem den hära pojken/mannen kan vara va? ;)

alexandra sover för sista natten denna gången i min säng, planet lyfter imorgon kl 8.30, ska bli oerhört skönt att sova ensam i sängen men samtidigt väldigt tomt, skönt att slippa ha någon som puttar till en, håller en för näsan osv jag ska få snarka ifred. men sakna henne det kommer jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0