let the time pass by

har varit oerhört dåligt med bloggandet i helgen, därför gör vi en snabbis nu tycker jag :)

fredag, va med carro, vi bestämde att vi ville ut och kolla på sjögren o company som spelade på akropolis, men först skulle hon jobba på donpan, släppte av henne där och jag åt middag med andy, efter det körde jag hem till carro igen för att umgås lite med challe, sen lagom till idol stack jag & my hem till andy för att kolla på det cajsa joinade också oss ett tag, efter idol så blev et akropolis, var faktiskt mycket trevligt att vara ute nykter för en gångs skull, och jisses vad vissa folk gör bort sig på fyllan, tur att alla (nästan) är för fulla för att märka det. vid tolv tiden kände jag att jag hade fått nog och gick hem.

lördag, började jobba kl 10.00, kl 17 skulle assistentfesten börja, när alla hade anlänt blev det drinkar, snacks och möte om jul & nyår, mycket nöjd med resultatet, jag slapp NYÅR, woho! samt nyårsdag. sen bar det iväg till malmö och fagans en irländsk pub/resturang, skit god mat, trevligt sällskap och musik.. blev dans och jag visade hon jag är assistent till samt kollegorna hur man festar till det på riktigt ;) skit bra kväll, vid 1 körde vi hem och jag sov på jobb.

söndag, fick sova ända till kl 10.30 på jobb, skönt, och mådde faktiskt förvånansvärt bra. frukost o så, sen skulle dom iväg och jag gav mig ut till hästen och gick runder med henne sen fick jag sluta. på kvällen var jag ute och åt på china palace med familjen, morfar fyllde gammal, så de tvar en riktigt MYSsöndag ist för SLITsöndag som det annars brukar vara.

och då var det måndag idag, vaknade, åt frukost sen gick jag & alexandra på långpromenad med guccan och efter det mötte vi upp lina, my, jennie & lotta för lite kaffe på espresso house, nu är jag hemma hos mamma och lämnar av guc, sen blir det jobb.

blev även lite shopping idag och mitt i shoppingen blev jag och alexandra stoppade av en reporter från city som intervjuade oss om svininfluensan och frågade om vi skulle vaccinera oss, det skulle vi icke. hon tog även en bild på oss så håll utkik ;) 

åhh köss 

2 veckor & 4 dagar ;)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Såg er i tidningen idag :D

2009-10-13 @ 18:36:06
URL: http://heidisilenblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0