landskrona city, rena natten

fyfan vad jag hatar denna internet uppkopplingen, hade precis skrivit ett hyfsat långt inlägg också försvinner allt.. då börjar vi väl om igen..

som jag skrev i förra inlägget så blev jag & alexandra intervjuade av landskrona city igår, frågan var om vi skulle vaccinera oss mot svininfluensan och dom kan ju verkligen förvränga det man säger, något i den här stilen svarade tydligen jag: Nej det ska jag inte, jag är en hypikondiker, är skitskraj för svininfluensan, men ännu räddare för vaccinet, jag lever med handspriten. (inte ens bilden på oss var bra) så nu kommer hela landskronas befolkning tro att jag är fullständigt störd, visst lite störd kanske, men inte så pass som dom får det att framstå.. så läs det med en nypa salt gott folk!

idag har jag redan hunnit med en svängom på stan med alexandra, vi stötte inte på någon från landskrona city, tur för dom annars skulle dom fått höra ett o annat. jag inhandlade iaf ett par vantar från h&m, verkligen dags för det nu, den kalla hösten har kommit men jag älskar den, halsduk, stövlar & benvärmare, de gillar vi. kl 13 ska jag bege mig ner på stan igen för att luncha med mamma, ska även gå igenom vad jag behöver tills på lördag då jag ska fira min födelsedag här hemma med mina tjejer! ikväll är det ännu en gång dags för hönklubben, i afton är det hanna som ska agera värd, myspys ska det bli!

tjohej & köss people


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0