kan tycho

ååh vad jag är seg idag ska ni veta, tycho fyllde år igår och det var vi ju tvungna att fira, blev en o annan grogg för mycket, inte nog med att man ska festa på sin egen och alla ens vänners födesedagar man ska fantamej festa när ens stammis pubar fyller år också, tur man e gla för de

har varit hos mamma nu i ca en halvtimme innan dess så har jag bara legat i soffan, my kom och flabbade en sväng och hade en hel del intressanta saker att berätta för en gång skull.. har nästan precis ätit frukost (lite väl sent, jag vet) fick bli en tonfisksub, gott som F A N. nu väntar jag på att erika ska ringa, sen ska jag köra och hämta henne på jobb, sen blir det shopping på city gross, ska inhandlas mat m.m till tjejmiddagen imorgon och även lite mat till senare ikväll kanske? kanske dags för mig oh erika att börja handla och laga lite mera mat, ja det tycker jag. ska försöka hinna med lite städning ikväll också, tar nog det mesta imorgon dock, åh va de e jobbigt att vara seg och bakis!!! får aldrig något vettigt gjort då.. ska också hinna med att göra en cheesecake idag samt middag.. och sen blir det självfallet IDOL, oh love it!

har ni sett den snygga bartendern på akropolis? kim lindsjö tror jag han heter, HELT HUNDRA ;)

hej på dig, köss

Kommentarer
Postat av: En som vet!

Nej fan inte han... Han har ju knullat halva Landskrona...

2009-10-17 @ 21:18:33
Postat av: En Annan som vet!!!

Ojj, en som vet? låter som någon som varit där!? Då är vi två... Inte för att jag är bitter, eftersom han var min bästa hittills!? Säkert din också, du har bara svårt att erkänna. Du behöver inte spela svår ;)

2009-10-22 @ 03:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0