jag är stans näst smartaste

Sofia säger:
eller för att jag är smartast i stan o det vet DU om
kamph... säger:
så länge jag e i svendborg så ja kanske


nu blev jag lite glad, har äntligen fått ett erkännande ifrån honom, väntat hela sommaren på det.

är hemma hos mamma, har ätit en välförtjänt middag här efter 11 timmars jobb som har bestått av att jag har cyklat som en dåre på en allt för liten cykel i både uppförsbackar och motvind efter hon som jag e personlig assistent till som körde sin permobil i kaninfarten, igår när en annan assistent jobbade hade hon tydligen kört i snigelfarten, men inte i dag! har också ridit en o annan runda på jobb idag, helt slut nu och ont i ryggen har jag!

nu ska jag göra till hemköp för att möt upp felicia där vi ska handla något gott, därefter ska vi köra hem till mig för att snacka skit och kolla på mammas pojkar, sjukt program men så underhållande!

kössen alla tappat de helt bloggare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0