idag är ingen vanlig dag

för idag är det min födelsedag, hurra hurra hurra!
Grattis fia, tack så mycket! 21 år som tiden går, känns som om det var igår man fyllde 15.

19 oktober 1988 kl 10.45, världens bästa dag ellerhur mamma? ;)

Som sagt ikväll blir det födelsedagsmiddag på tycho med mina tjejer och även min bönis, måste ha en tupp till alla hönor, funkar inte annars och är det någon som kan så är det han. Ser framemot kvällen väldigt mycket.

Nu ska jag göra ve mig och sen bege mig ner på stan för att fika/shoppa med min älskade mamma, tror ni jag kan lura henne idag? Idag av alla dagar borde det verkligen funka.

Måste också säga att telefonen verkligen har gått varm denna förmiddag, visste inte att jag hade så många vänner, tack alla, ni är bäst. kamph var dock allra bäst 00.00 fick jag mitt första grattis :)

Vi hörs sen, köss på er


Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis:)<3

2009-10-19 @ 14:28:50
Postat av: Felicia

GRATTIS :D:D:D:D:D:D

2009-10-19 @ 19:04:07
URL: http://frustrado.blogg.se/
Postat av: sussi

ja det var verkligen en av dem bästa dagarna i mitt liv när lilla Fia kom till världen.

2009-10-19 @ 20:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0