i swear to tell the truth and other stories

som jag ljög för er i förra inlägget..

jag har INTE hämtat erika, jag har varken städat eller handlat och jag har heller inte gjort någon cheesecake, så imorgon får jag gå upp med tuppen om jag ska hinna med allt, fyfan för att vara såhär seg.

nu ligger jag i soffan och myser till idol med guc, challe ringde precis och frågade om jag vill följa med henne hem till emmie, där hon, josse & ellan befinner sig för att fortsätta kolla idol och sedan film.. så ska snart bege mig ut i den kalla kvällen för att promenera hem till emmie, ska bli kul att se hennes lägenhet med tanke på att det är i den trappan jag och erika flyttar till den 1:e dec.

längtar tills imorgon, eller ja tills imorgon kl 19 när allt förhoppningsvis är fixat och mina tjejer anländer med en massa presenter, strippor m.m.

nej nu ska jag gå och kissa, köss på er



puss på charlotte


Kommentarer
Postat av: Felicia

ha för jävla roligt och festa för mig också :D

2009-10-17 @ 13:02:05
URL: http://frustrado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0