hundtricket

bönis körde det klassiska hundtricket på mig ..

bönis: jag ska passa mina mammas hund onsdag och torsdag
fia: jasså vad skoj
bönis: jag tycker vi ska ha en dog-date

böna du vet att om du vill umgås med mig så är det bara till att fråga, lite jobbigt om du ska behöva ta hem och passa din mammas hund varje gång ;)

vi möttes upp vid sofia albertina kyrkan, gick ner mot strand och den nya inhängnaden, ramses (bönas mammas hund) sket diarre på vägen dit samt två gånger till efter det (tror nog böna hade matat honom med gamla svintoastar uppe i falken) när vi kom fram till inhängnaden så var hundarna så tråkiga så vi fick underhålla oss själva med hemmagjord kaffejög på termos som böna hade med sig (givetvis) där satt vi och kollade på den "fina" solnedgången och funderade på om vi skulle ta en gräsare där i gegghögen, men vi kom fram till att det var för ljust och för kallt och att där inte var några indianer i närheten, så vi struntade i det. blev istället en massa skratt och diskussioner som vi annars mest brukar dra upp i snaskhörnan på tycho, sen promenerade vi hem i höstmörkret, det var en trevlig och mysig dogdate.

och här kommer lite bilder



en jävel på att kasta pinnar






väntar på kaffejögen




"jag kan bara vara med på foto när jag är bränd"




den underbara solnedgången, sett något finare? hmm..




man skulle kunna tro att all grogghävning om helgerna borde ge han lite armmuskler men det fick jag bevis på idag att det verkligen inte har gjort, åkte som en vante efter ramses, nästan pinsamt att vara ute med honom




gucci kissar på ramses?


Kommentarer
Postat av: Lina

emil malmqvist när han såg dessa bilder: för fan böna... hahahhah tycker er dogdate ser mysig ut ;D

2009-10-23 @ 20:41:40
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Fia

haha positiva päron även kallad pp ;) den var mega mysig också :)

2009-10-24 @ 12:39:03
URL: http://sofiiaholmberg.blogg.se/
Postat av: sussi

va söta ni är,man kan tro att ni är riktiga djur vänner eller?Eller en dålig ursäkt för en kaffegög!

2009-10-26 @ 12:07:04
Postat av: Peter Zipen

haha va fan håller ni två på med!! annat var det i halmstad..

2009-10-30 @ 17:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0