goodbye my lover, goodbye my friend

nu har jag precis sagt hejdå till min fjälla även känd som my ljungberg, hon ska resa runder och se världen i 6 månader. kommer bli väldigt tomt utan den underbara knäppgöken kan jag säga, men jag hoppas och tror att hon kommer ha the time of her life och att det INTE slutar som hennes tripp till indien (kommer hem efter 3veckor) och heller inte att det slutar som för alexandra (blir kär och skiter i oss) ;) jag kommer sakna dig min fjälla! hennes sista ord till mig; love u bitch, nej men tack mysi!

slänger upp några bilder från hennes avskedsmiddag i lördags,

såhär sur och ledsen var jag för att hon skulle åka, men det fick jag tydligen inte vara

så därför fick jag dra till med ett litet leende

my fick lite välbehövliga saker att ha med på resan utav oss, en flaska vin, ett paket kondomer, intim servetter, tuggummi och självklart ett medel mot svamp ;)



skev bild??

vi spelade våghals 2. jennie fick i uppdrag att ställa/sätta oss i en position där alla har det skönt, såhär blev resultatet.. inte helt hundra med mys röv i huet kan jag säga.

mina hönor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0