fredag 9/10


jag och alexandra låg och sov gott i sängen när det helt plötsligt förstördes utav ett samtal från polisen, så nu ska jag bege mig dit kl. 11.00, för att vittna, rena natten, men är en hyfsat bra människa så jag ställer upp med sanningen! han ska verkligen inte få komma undan med detta kan jag säga direkt. så så trevligt börjar min dag, tur att jag har väldigt nära till stationen iaf.

efter det tänkte jag & alexandra gå och handla frukost, sett vårt kylskåp? nu när vi har finbesök i 2 veckor så får det fyllas på. och efter frullen tänkte jag vara så duktig och GÅ ut till mamma, saxtorpskogen ni vet, inte dåligt,

ikväll blir det idol samt nog en liten titt på akropolis, sjögren och company ska ju hålla låda där med sitt band, så det blir nog skoj :)

nej nu får jag göra ve mig för polisen, köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0