sanningen om några av landskronas bloggare

jag känner mig så sjukt sur, trött, irriterad, illa. jag måste få bråka, tjafsa, slåss, snacka skit, skälla.

därför kommer detta inlägget bli ett "snacka skit inlägg" folk kommer ta illa upp, men se det som ett skämt.. och gör ni inte det så har ni ingen humor och då är det synd om er. igår när vi satt och åt så kom ämnet bloggar upp, vi diskuterade lite om vad vi tyckte om varandras bloggar.. här på min blogg så kan ni se vems bloggar jag läser, därför tänkte jag skriva om dom och säga lite kortfattat vad jag tycker om dom. sen att alla dom kommer hata mig efter är en annan sak, de är smällar man får ta.

jag tar dom i ordning, läs det med en nypa salt

Emelie Hansson
hon skriver inte så ofta längre och tur är väl det för när hon väl gjorde det så kändes det ibland som en kopiering av mina inlägg samt linas, dom senaste inläggen har mest handlat om meningslösa saker, hennes tankar i gåtor, köp en dagbok för fan!

Emma Dahlgren
hon befinner sig i norge och skriver mest om hur jävla mycket hon saknar landskrona "hennes stad", tycho, "alla" sina vänner m.m. det konstiga var att innan denna sommaren så har hon lyst med sin frånvaro så förstår inte vad det är hon saknar så himla mycket? och förstår egentligen inte hur man kan sakna denna inscest stad.

Emmie Westerlund
är faktiskt en utav dom bloggarna som jag gillar, hon är dock kass som hade chansen att gå på blogg adwards och gjorde det INTE en redig bloggare hade gått direkt, fått mingla med blondinbella, kenza och alla dom coolingarna. nästa år tar jag hennes plats

Erika Malmström
de är tur att hon inte har bloggat sen i maj för det var verkligen ingen rolig blogg, handla om rädsla hit och rädsla dit, världens räddaste människa? och hon ska jag bo med, rena natten.. tur jag älskar henne ändå. hon kalla sig ErikaChartyMalmström jag skulle snarare kalla henne ErikaMesenMalmström

Felicia Stångberg
mest en jävla massa schema i den bloggen, kl 06 simma, kl 10 äta frukost, kl 12 promenera, vem fan bryr sig liksom? visst kan vara bra att veta vad ens vän ska göra under dagen men så intresserad är jag knappast, och är det inte schema så är det gnäll

Fontänen
nu har hon tydligen skaffat katt och numera handlar varje inlägg om den hära katten, "ebba ligger och sover" ja men vad intressant, katten sover nu vet vi det. handlar det inte om det så handlar det om hennes pojkvän och att han köper mat, kör henne hit o dit osv, kul.

Hanna Dohlner
ett exempel; "confused. jag är förvirrad, jätte förvirrad. skrämmande. jag blir nästan lite rädd.. i'm confused" ja det säger väl allt nog snarare vi som blir lite rädda. eller så skriver hon ett helt jävla inlägg om att hon är jätte arg för att hon inte kan få upp hostmedicins korken, intressant hanna, intressant.

Jennie Ahlberg
gåtbloggen??? skriver som om hon vore 65 år, vuxet och alldeles för svårt för mig att förstå mig på. kom ner på min nivå va.

My Ljungberg
har tagit bort sin blogg, jag gör dig en tjänst en annan gång..


Älskade bff
också känd som lina nilsson, gillar hennes blogg, men på senare tid har hon börjat tappa det lite, även gåtor i denna blogg samt hon lovar och säger saker som hon aldrig håller. fan att jag inte kan dissa henne, det jag såg framemot mest, men det är väl tur de iofs annars hade jag haft en bitterfitta efter mig.

Så nu är det dags för er att dissa mig, så är det lika ;)

 


Kommentarer
Postat av: Emmie

HAHHAHHA! Jag dör.

2009-10-20 @ 14:22:34
Postat av: Challe

HAHA, JAG OCKSÅ ! du är fan inte klok någonstans . Din elaking .

2009-10-20 @ 14:30:14
Postat av: sabina.

HAHAHAHA!! fixa till din egen blogg innan du klagar på andras. jag skiter egentligen i allihopa förutom tre stycken. om det inte är intressant det dem skriver, läs det inte? emma saknar sina vänner och landskrona, so what?! hon har ialla fall vänner att hämta här och kanske trivs lite bättre i denna staden eftersom hon är omtyckt av fler än dig. jag kan ge dig en hel jävla förklaring till att DU är någon av dem sista som ska klaga på andra.

2009-10-20 @ 15:24:56
URL: http://saabinaholk.blogspot.com
Postat av: Felicia

hahhaha, så jävla grym :D

2009-10-20 @ 15:33:17
URL: http://frustrado.blogg.se/
Postat av: Malin

HAHAHA! Fia du sticker inte lite ut med näsan här!! Tufft gjort men du lär få det tillbaka :-) Men det är du väl också beredd på...

2009-10-20 @ 18:11:37
Postat av: Hanna

Hahhaa, så jävla kul Fia. Riktigt bra ! (:

2009-10-20 @ 18:29:29
URL: http://www.metrobloggen.se/hannadohlner
Postat av: erika

hahahaha du snackar om riktigt bloggare va haha, och ja nu ska du få igen .. en riktigt bloggare skämmer inte ut sig genom att säga hur jävla trött hon är på alla andras bloggar sen sitter hon fan och skriver ett sådant här inlägg som är LIKA dant som alla andras hon nyss suttigt och klankar ner på, efter detta inlägger måste du bara få höra att du är en BITTERFITTA sjäälv, det finns inte bara en . tack gode gud att du inte är hemma ikväll hade man kanske inte "våååågar" vara hemma :p hahaha!

2009-10-20 @ 21:29:40
Postat av: Fia

älskar er som skrattar åt det här, t.om. vill jag ge lite cred till fontänen och norskan som verkar ta detta så också.. men skenet kan väl bedra.. jag väntar som sagt med spänning. och erika fattar inte ditt inlägg, tappat de???

2009-10-20 @ 23:41:58
URL: http://sofiiaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0