vad ska man göra när humöret inte är på topp?

vad gör jag hemma en fredagskväll/natt? det undrar jag också, har inte haft en bra dag, vaknade på fel sida och det har hållit i sig hela dagen, hade kunnat göra en massa skoj idag om jag hade velat men jag valde att vara för mig själv, det behövs ibland..

i brist på annat så har jag kollat runder på lite olika bloggar som jag brukar.. och pallar ju inte att kissies har härmat mitt inlägg http://www.kissies.se/?p=575 tydligen så är det inte bara jag som tycker det är kul att snacka skit om andras bloggar, dock så ger hon sig på lite mer kända personer än vad jag gjorde.

jag villl iaf tro att hon nog läser min blogg och inspereras utav den, eller inte. mer blåst människa får man verkligen leta efter, finns iofs några som man kan hitta här i landskrona som har samma hjärnkapacitet som henne, men ändå.

kössies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0