this is'not over, it has just began

jobb jobb jobb jobb, ja så kan man beskriva dom senaste dagarna men jag klagar verkligen inte, som jag har sagt tusen ggr innan så har jag haft turen och fått världens bästa jobb, så jag är helnöjd! men ibland kan det ju såklart vara skönt att vara ledig och det är jag imorgon, då skall det hinnas med lite telefonsamtal som jag har skjutit upp, fika med mamma istan och hönklubbskväll här hemma hos oss, ska bli skönt att få snacka av sig om allt trams med mina töser.

annars har det väl inte hänt nåtgot speciellt mer än att jag åkte till trelleborg efter jobb igår, alltid lika mysigt de :)

kösSi ´´

ps, du köss mig i arslet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jajemen det var mysigt det gumman! :) Vi ses snart igen. Miss you! Puss på dig!

2009-11-11 @ 00:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0