theres is no other one who can take your place i feel happy when i see your face

satt precis och kollade igenom en "fotobok" som en viss person har gjort och gett till mig.. fick sjukt konstiga känslor i kroppen utav den, blev glad, ledsen, arg och allt på en och samma gång..

"Oavsätt om solen lyser, eller regnet faller, kommer jag alltid vara med dig, vart du än är"

"When you're the best of friends having so much fun together, you're not even aware you're such funny pairs, you're the best of friends"

"om stockholm brinner åker vi dit, där rör dom på fötterna, svänger på höfterna, från modekatterna till punkarna"

"kom ihåg hur kul vi hade 2006 och hur snygga vi va på högtalarna"

"om du ringer hem till mig mitt i natten, de e okej. för du vet jag finns här för dig. vindarna vänder men du & jag vi ska va vänner natt & da. och vi vet, vi vet var vi står."

"When you're the best of friends
Sharing all that you discover
When theese moments have passed
Will the friendship last?
Who can say there is a way?
Oh, i hope
I hope it never ends
Cause you're the best of friends"


Jag älskade verkligen dom vi var!
saker varar inte förevigt, så är livet bara, trodde dock aldrig det skulle gälla oss

nu har jag insett efter många om och men att det nog aldrig kommer komma tillbaka,
men det som en gång fanns det var äkta och är värt att minnas, iaf för min del.

god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0