svinfluee

 nu är det dags, har undviktit att ta upp detta ämnet ett tag men nu känner jag att det är dags. dagens inlägg kommer handla om.. svininfluensan, woho! hm.

i tisdags mellan kl 16.00 och 20.00 hade jag tid för vaccinering några stenkast bort på citykliniken, tror ni jag var där? ni som känner mig borde veta svaret, självklart var jag INTE det. jag är svin rädd för influensan men mer rädd för vaccinet, eller egentligen tror jag inte att det är så jävla farligt med vaccinet men då jag lider av en stor dos inbillningssjuka så hade jag inbillat mig att jag hade börjat gå baklänges, haft fem ben och helt plötsligt endast kunnat prata kinesiska, så för att slippa allt det där så skippar jag sprutan.
Jag har dock varit smart om jag får säga det själv, jag säger till eller rättare sagt nästan tvingar alla i min omgivning till att ta den, för tar dom den så kan dom inte smitta mig, o jag slipper biverkningar, hue på mig!

Läste precis på region skånes hemsida, dom säger att det är större risk att få allvarligare biverkningar av influensan än utav vaccinet, ja men du kanske aldrig får influensan även om du inte tar vaccinet.. alltså på sätt och vis så kanske man utsätter sig för allvarliga biverkningar helt i onödan, vem vet. Mest bara så jag tänker, nu vet ni det.

uppdaterar om vad som händer i helgen sen, kaske lite roligare.

köss era svin

Kommentarer
Postat av: sussi

Det kan ju bero på att du jobba kväll i tisdags

2009-11-13 @ 16:37:33
Postat av: Felicia

i totally agree :D

tur jag flyttat då så jag inte smittar dig :P

2009-11-13 @ 16:41:14
URL: http://frustrado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0