some people are just to much

måste börja dagens inlägg med att säga att du har STORA problem, nu när allting har lugnat ner sig och det är frid o fröjd så är du tvungen till att komma med ett sånt onödigt inlägg? det verkar som att du verkligen letar efter bråk och tjafs. sorry om jag måste göra dig besviken, jag har bestämt mig för att bete míg som 21 och INTE 19.

nog om det..

gårdagen spenderade jag med min fina norska, felicia. hämtade henne på stationen sen var vi hemma hos henne ett tag och efter det följde hon med mig till saxtorp där det var kalas för larry, trevlig och mysig kväll.

idag har jag jobbat med chapa, ridit och allt det dära.
ikväll blir det bio med erika, vi ska se new moon (twilight 2) och som vi har längtat, har nog sett twilight femhundraelva ggr och bara väntat tills tvåan skulle komma, finally och närmare till bian kan man nog inte ha?

K ö S s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0