run for your life

igår efter bian var vi (jag, erika, felicia) som sagt ute NYKRTA, de ni!
var inte alls mycket folk ute, helg innan löning så kanske inte så himlans konstigt. när tycho hade stängt stod vi kvar och snacka med bla fredde och sebbe. jag sa till sebbe att han fick ta hand om fredde för han skulle verkligen inte sova hemma hos oss.
men, när jag och erika så smått börjar gå mot porten (vi smyger för att fredde inte ska märka något) så hör vi någon som skriker: töser var ska ni?? jag börjar springa och skriker till erika SPRING! erika går och dagdrömmer men kollar bak och ser att fredde nästan har sprungit ifatt henne, då jävlar får hon fart på bena, vi hinner springa in och stänga porten innan svintoasten hinner ifatt, men det var fan på rövhåret. HAHAHA du e go, tur inte peggy var ute, hade varit synd om tösabiten ;)

lördag,
vaknade typ 12.30??
började dagen med en långsittar fika med felicia, emmie o challe på espresso house.
sen kom mamma och hämtade mig, körde till stallet och släppte in hästarna. ikväll har vi lagat tacos och kollat/kollar på det bästa från idol 2004 till 2009, riktigt skoj, silka skåp där har varit med genom tiderna. senare blir det grönsaker med dippa, nyttighets tid igen, rena natten. larry är i tyskland så jag ska sova över här, mysigt.

nu blir det cigg och en kopp kaffe, tack!

ssök


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0