publicering of inbjudning

Hallojhalloj snyggvesar!

Nu har jag, erika o jennie varit på rhodos och hållt hönkväll, skönt att slippa er kan ni tro ;)

Erika har detta året kommit med sin andra brilijanta grej (varför hon helt plötsligt har blivit så smart tror jag att jag har svaret på, hon bor med mig ;) iallafall, vad sägs om lite bowling samt julbord på big bowl i malmö onsdagen den 9:e december? Vi har kollat upp vad det kostar, för buffe och 1 timmes bowling kostar det 469:- per person. Jag ska börja jobba kl 7 dagen efter, därför kör jag så det blir ca en tjuga per person för transporten. Alltså kommer det gå på ca 500 kr också drickan som man vill dricka.

Har ni råd till detta?
vi är ute i god tid så alla hinner titta över kontona och planera sin ekonomi tills dess.

Hanna & Lina tänk på att ni får äta precis hur mycket ni vill och lite till ;)

svara så fort ni kan, så vi kan boka.

medtages till big bowl; kläder för utvidning av magsäck, doggybags, cash för fylla
medtages inte till big bowl; bitterfittehumör, pojkvänner, fulla magsäckar
medtages från big bowl; bowlingskor, rosa klot, fulla doggybags, tre killar MINST, linas chartyögon

VÄL MÖTT!

Sofia H, Erika M, Jennie Anal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0