monday i'm inlove

dagen idag har det varit full rulle på,
den började med att jag hämtade upp min kära farmor för att köra henne till sjukhuset i lund medans hon var inne och snackade med doktorn så satt jag i bilen å spelade guitar hero och sudoku på mobilen, så dom 40 minuterna flög förbi. sen blev det lite småshopping och lunch på nova, inhandlade en lila mössa på indiska samt vectavir på apokteket, 104 spänn för att man har blivit smittad av herpes??? fan ta dig, vem du nu är. ;) efter det körde jag till stan, mötte upp carro, challe, josse och erika på espressohouse för lite eftermiddagsfika i höstregnet, efter det blev det en snabbis i stans affärer och sen begav jag och erika oss till CG för att inhandla saker till tacos, nu ligger vi i min säng mättna och belåtna, ja erika hon  har t.om. somnat så gott var det! vi får hålla till i mitt rum numera då emelie har flyttat och tagit med sig soffan och tvn som vi hade i stora rummet, så vi har haft tacomys i sängen, inte fel de förutom sen när man ska gå och lägga sig och upptäcker massa matrester i sängen, men sånt e livet.

nu ska jag väcka min kära sambo och sätta fart på henne!

kössen alla

slänger upp en bild på mig, min saknade fjälla o min underbara sambo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0