lady in red, is dancing with me

TJOLAHOPPSAN

jag har nu under ett par dagar kommit fram till en sak som jag nog iofs har vetat hela tiden, jag har bara inte vågat/velat erkänna det för mig själv, men nu för en gång skull i mitt liv så är jag ärlig mot mig själv och mina känslor. this is it, och nu är det dags att visa världen! (eller snart iaf)

har nyss kommit ut ur duschen och jobb står på schemat om sisådär en timme, på med ryttar outfiten, rena natten. gårkvällen samt natten spenaderades hemma hos mina älsklingstvillingar med dom och ellan. jag, challe o ellan sov trångt men hyfsat mysigt i challes säng, 140 säng, alltså hade vi ca vars 47 cm att ligga på.. tur jag är ledig ons och tors så jag kan vila ut lite grann ;) skulle egentligen varit ledig from ikväll ända tills på måndag men duktig och arbetsvillig som jag är så fick jag hon som jag är assistent till att att ge mig ett extra pass på fredag, gla för dig! och väldigt trött på att behöva skriva "hon som jag e assistent till" varenda gång hon ska nämnas, men då jag har tystnadsplikt så får hon väl helt enkelt ha ett påhittat namn i bloggen.. vad sägs om "greta"? ja det får det bli.

nu ska jag gå och klä mig som en hästtjej, kÖSS


Kommentarer
Postat av: "hon som du är assistent till"

hej fiapia!

jag vill ikke heta greta som i hans & greta! du kan kalla mig chapa i din blogg, annars är det slut med extra pass ;)

2009-11-17 @ 16:42:02
Postat av: Felicia

Klart du ska jobba. MEN INTE FREDAG!!!!!!! :(

2009-11-17 @ 17:58:19
URL: http://frustrado.blogg.se/
Postat av: fia

"chapa" : ja jag ska kalla dig det hädanefter, förstår dock inte varför du vill bli kallad de ist för greta, men du har inte alla hönor hemma ;)



felicia: jag ska bara jobba på dagen, eller till 18. vi snackar om det ikväll,



PUSS

2009-11-17 @ 19:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0