it's better when it's good

har varit väldigt dåligt med uppdateringar från min sida, ber om ursäkt för det alla nyfikna själar där ute..

sitter just nu hemma hos mina tvillingar med ellan, josse, sussi, albert (katten) och gucci. funderar på om det ska bli bio ikväll eller inte, vill verkligen se flickan som lekte med elden, känns som det är på tiden nu. måste bara berätta att jag har haft en jätte trevlig och mysig helg i trelleborg. skönt att få slippa den här staden ibland men samtidigt så har jag faktiskt saknat mina vänner och min hund väldans mycket. 

så nu ska jag gå och mysa med dom och vänta på att ensam mamma söker ska börja, mitt söndags nöje de! 

köss på dig ;)  


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag har saknat dig också :(

2009-11-02 @ 00:33:21
URL: http://frustrado.blogg.se/
Postat av: Snuten

Tycker också det var väldigt trevligt och mysigt i helgen med dig sötnos! :)

Miss you!!

2009-11-02 @ 15:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0