i need you like a heart needs a beat

jag känner att jag bara behöver skriva av mig, men då jag har klagat på folk som snackar i gåtor så ska jag köpa en dagbok och bespara er det, men behöver dig det gör jag, finns ingen som du! 

har varit iväg i kristianstad hela dagen med jobb, nu blir det tv och sömn. ensam i lägenheten är jag också, fast erika är ledig. bortamatch på henne kanske? hoppas jag, inte kul med bitterfittor ;)  

älskar alla mina vänner som endast är vänner med mig pga sympati, men vad gör det? jag har vänner som låtsas tycka om mig, bättre än inget :)  STORT tack till er

nu ska jag snarka!
KÖSSEN 

känner lyckorus i hela kroppen, varför? jo därför ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0