helt plötsligt händer det

gårdagen blev allt annat än vad jag hade tänkt mig..
först så var det meningen att jag skulle på bio men då jag fortfarande kände mig deppig så avbokade jag det, sen var det meningen att jag bara skulle ta det lugnt och vara med mig själv, sen fick jag flipp och ville till trelleborg men det struntade jag i sen, åkte ist hem till lina vi åt kinamat och kollade på körslaget och blev självfallet chartysugna, partypinglor som vi är.

FEST
vi drack vars två öl och spelade våghals, vi fick skicka iväg ett o annat pinsamt sms samt ringa till bla tycho och fråga om dom hade sett vår morsa igår, hon hade inte kommit hem ännu.. vi beskrev henne som översminkad, gla för yngre killar och att hon drack hot shots. men thomas på tycho hade inte sett ill någon sån som tur var dök hon upp på en moped under samtalet. och taxi i landskrona hade inte sett till vår morfar jonas som var tjafsig men artig, han hade vi glömt i taxin, men det var skitsamma han var ändå gammal. och det gick tydligen inte att beställa en pizza med jätte mycket svamp till lördag kl 20 om 4 veckor???

efter ett o annat skratt promenera vi hem till päron som stod för kvällens förfest, där befann sig max, böna, krille, slobban, bob, linn o anna. var en mycket trevlig förfest med nostalgi, pippirullsång, tigerjakt mfl. vid 00 tog vi taxi ner till stan blev tycho, olivers, tages och avslutning i falken, det vanliga dock inga 3,5or denna gång och det behövdes verkligen inte för det var redan bra form (för bra) på både mig o indianen. var uppe till 7.30, kan snacka ihjäl en död get vi.. sovit 5 timmar inatt/idag och kommer förhoppningsvis somna gott ikväll, hoppas iaf på de med tanke på att jag jobbar dag imorgon..

är just nu hemma hos mamma, har lagat köttfärsås till hela familjen, blev mega god om jag får säga det själv.

it's u, i can see it now      k ö s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0