HELT BLÅST?

var jag innan

rena natten på denna stormen, tjuter och brakar i hela lägenheten. kan inte gå ut med gucci heller, han kommer blåsa bort, blir ingen mat eller dricka till han ikväll. erika är rädd och frågade precis om hon fick sova inne hos mig inatt, jag får ta hand om den lilla mesen.

vad har då hänt denna onsdag?
jag och erika har packat nästan hela lägenheten idag känns det som, flyttar först om två veckor, väldigt skönt att för en gång skull vara ute i tid. har hunnit med en svängom på stan med mamma idag också, lurade till mig ett linne, leopard trosor och två ringar samt tre stämplar i mitt gina bonuskort, jag kan jag!

nu är det halvåtta hemma hos mig och sen självfallet bonde söker fru

ska ringa till tv4 och fråga om dom kan starta ett "fia söker snygg, charmig, intelligent och humoristisk man med båda hjulen på jorden" program, det hade varit något för världen de.

K Ö S S

Kommentarer
Postat av: sussi

Ja du har ju haft dina chanser.Men du är ju som sagt lite blåst.puss på dig din tosa.

2009-11-20 @ 10:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0