friday and i am not inlove

nej det är synd att säga..
ska visserligen blir roligt hemma hos hanna som ska fira sin 22års dag med god mat, dricka och trevligt sällskap, men tanken på att jag ska jobba 9-21 både lördag och söndag får mig att inte känna världens tipptopp form. har inte helt bestämt om det bli alkoholfritt ikväll eller ej, lutar dock åt ejhållet, men vi får se.

hämtade jocke med kniven innan hemma hos bönas mamma för att köra hem till honom och få tillbaka min kavaj samt vantar som han har lånat nu ett tag ;) det var verkligen på tiden! så kvällens outfit är nog räddad, slipper man tänka på det också..

går jag ut ikväll vilket jag tror jag gör även om jag inte är alkoholiserad så lär det nog bli en intressant kväll, minst sagt.

vi ses sen! kösS

GRATTIS SNYGGE HÄNSi!


Kommentarer
Postat av: Hannamontana

TACK :) ses snart.

2009-11-06 @ 17:07:39
URL: http://www.metrobloggen.se/hannadohlner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0