ingen dålig kväll, eller?

gårdagen var kaos, och jag gillar koas nog alldeles för mycket för mitt eget bästa.. därför är det tur att jag har min personliga polis som nu har fått i uppdrag att göra en hederlig människa av mig, önska honom lycka till det lär han behöva. det börjar redan imorgon och det ser jag verkligen framemot.

just nu ligger jag i min säng med erika, vi är väldigt sociala, ligger med vars en dator och knappar. 

kom i säng vid 3.30  igår natt, skulle upp kl 7 för att vara på jobb kl 8, tur erika sov med mig för hon fick nog väcka mig minst tjugoelva ggr, men tillsist fick jag röven ur sängen, tack världens bästa! jobbdagen har spenderats i göteborg, varit på svenska mässan, gått i stan å shoppat och så avslutade vi det hela med middag på hard rock cafe, mindre kul var det att köra hem därifrån på kvällen, ögonen gick i kors kan jag säga. börjar kl 9 imorgon så nu säger jag nog god natt! 

köss ;)  

ps, trött på fågelbon
älskar challe för bla hennes tappra insatts igår
och vill tacka mina vänner för att ni alltid finns där för en

Kommentarer
Postat av: Felicia

Absolut, always and forever <3

2009-11-08 @ 14:01:09
URL: http://frustrado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0