just one more


slitmåndagen
började med jubb från 8.00 till 18.00, förstår inte varför jag alltid åker på måndagsmorgnarna det är då man är som mest sliten, tror inte dom riktigt har förstått vad det är jag har för mig på helgerna, nog bäst dom inte förstår de heller kanske. efter det blev det en mysig filmkväll till 3 på natten så är helt slut idag, därför blev det lite ändrade planer, jag och jennie skulle egentligen ut å gått en rejäl runda istan idag men istället för det så hamnade vi på bk för att äta frukost/lunch och kolla på my och erika in action, känns som om halva stan jobbar på bk numera. och förresten sett my i keps? nej och jag hoppas ni slipper, verkligen ingen grann syn.

ska snart traska in till mormor och sälja cigg, haha.. annars finns det risk för att jag blir utskämd på facebook efter midsommar, och så kul ska min kära bönis inte få! ;)

imorgon är det lillördag, förfest med svinen, svennebananfest på inferno och självklart massa guldgrävande på oliveeeuuus!  

fint med rödadagar mitt i veckan, borde uppfinnas fler sådana, svindagen, snaskdagen å tappa-de-helt-dagen, hade väl varit något för den svenska kalendern?



gla för toga utan lakan och min tippisch såklart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0