OJOJOJ

... jag har för en gångs skull tid att blogga en lördag, gaaalet!

FREDAG: på dagen var jag och my på center syd vi skulle egentligen bara shoppa nya hårfärger & alkohol men blev ju en runda inom gina också och tro det eller ej men jag hittade INGENTING! det var min plånbok gla för kan jag ju säga. efter det körde vi hem till my och färga dooktigt! sen hem för en vegjordning och vidare in till stan för att träffa felicia o bege oss till hennes välkomen-hem-fest hemma hos lotta, där bjöds det på tacos och gamla vänner, väldigt trevligt att träffa alla igen. vi 22 tiden tror jag det var så smet jag vidare hem till emelie o erika där hela underbara ligan befann sig o silket charty det var på alla, mycket nöjd när jag klev in genom dörren! efter en massa upp eller ner o pippirullande drog vi oss ner mot tycho och sen öppnade himlen sig DOKTIGT, jag o emelie sprang som bara den till oliveeeuuus men ingen följde efter, haha. så vi sprang hem till emelie istället där erika o emil befann sig, sen snaskades de i soffan, jag fönade håret och sen beställde jag och erika svarttaxi som skulle ta oss till cim som max sa hade efterfest, när vi är utanför ringer vi som tokar till både cim och max men dom hade tydligen tappat dehelt o somnat. så vidare till oliveeeuuus för att köpa nattamat och hem till erika för däääck!

LÖRDAGMORGON/DAG: vaknade upp i soffan hemma hos emelie o erika med dom två och emil, max ringer och har dåligt samvete för att han somnade kvällen innan, detta resulterade i att han och cim kom hem till erika & emelie och bjöd oss på nybakta bullar, smör, ost, oboy, juice & mjölk, mycket nöjda med dom. lina & my anslöt sig också, det blev en mycket trevlig frukost och en bra start på lördagsdagen! sen körde cim mig och mysan till pilgatan för att hämta min bil, vidare till systemet för att fylla på alkoholförrådet, vet ni om!

ikväll så blir det grillning på cims gård, ni vet han som är gla för att snaska med alla, vilket jävla pippirull! ;)

köss mina vänner

Kommentarer
Postat av: Erika

Pallar inte att du får det låååååta som om det är jag och emil som snaskar i soffan haaha ! :p

2009-05-14 @ 13:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0