vilket jävla pippirull!

alltås vilken helg säger jag bara!!! när gänget är samlat så kan INGET bli misslyckat..

torsdag: då var det valle som vi så länge hade längtat efter, jag,lina,my väntade på att tupparna skulle dyka upp och det gjorde dom såklaaart! vi grillade och jillade och hade det förjävla roligt like always! orkar inte gå in värsta detaljerat som jag annars brukar, att skriva av guestbooken tog all min söndagsenergi, ni skriver allihopa som kratter men jag gillar er ändå, vet ni om! senare framåt kvällen drog folket till staden utom FYLLEFYRAN vi hade ett jävla pippirull istället, gucci och skorna försvann men återfanns dagen efter och dagen efter de, mycket nöjd!

fredag: jag, lina, max & böna vaknade upp i kojan då var det dags att stoja, böna öppnade upp första ölen och sen blev det städning (tack för de) och sen dusch för att kl 12.00 befinna oss på tychos uteservering, åhe vad de e fiiiint! där satt vi och glassa i solen sen tog jag & lina chartycyklen (cc) och köpte biiiiir sen hem till matte på harmonigatan och grilla doooktigt! där blev det ett jävla pippirull ska ni veta! dansa och tjoa, haha. även nakensprång i "glasburen" hanns med! taxi ner mot tycho och sen den nya innestället ( tro mig jag ska få olivers till att klååå tages doktigt) grävde guld och hade oss heeela natten!!! hem till adde på efterfest och deeeecka!

lördag: tupparna skulle dra till ystad och det gillade vi inte alls. jag, lina, fontänen och klara pippirullade hemma hos lina och messade våra pågar, ner på tycho för att sedan dra till oliveeeers, i love it! dansade satan då ringer bönis och säger att han och matte är på väg till stan, haha, mycket nöjd med dom! sen tappa jag nog det fullständigt???

jag ä en fin kille med båda hjulen på jorden, HAHAHA, kissar på mig!

nej nu ska jag dricka kaffe och vänta på att slitböna ska vakna och lägga in bilderna från denna enormt underbara HELG!
på onsdga blir det tacos & sthlm

/ hOLMiS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0