mongo


ja för det är jag verkligen! håller på att sluta röka, klarat mig utan skiten i 1 vecka imorgon. pga detta så kan jag inte dricka kaffe, alla rökare och kaffedrickare vet att det hör ihop, iaf så resulterar detta i att jag är trött hela tiden, kan inte gå på toa, sugen på ngt konstant och allmänt förbannad/ledsen emellanåt. så umgås med mig på egen risk! kan inte stå för vad jag gör i detta skedet.

igår var det studentbalen i hbg, vi var där redan kl 10 och dukade till 1140 personer, höll på md dukningen in i det sista, sen kom balfolket vid 18 och sen blidde det serveringen för hela slanten, stressigt, tungt men skit skoj. efter serveringen så stod jag i baren, kung på båda sidorna om baren är man! vet ni om!

ska jobba nu lördag, söndag så blir inget jög för min del i helgen, tur! ikväll ska felicia ha tjejmiddag, ska bli mega trevligt får se om jag orkar med en snabb svängom på tycho, annars blir det hem och nanna kudden.

nej nu får jag ta tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0