I'm not Leaving Now


You might find someone that is just as good as me, but I promise...you will never find someone better
så bara ge upp! ;)

inget fel på självfortroendet denna dan före doppar dan!
imorgon är det fredag mina kära vänner, då blir det såklart jög.
felicia är då hemkommen från 1,5 år in the states å det måste ju firas.
lär även imorgon få träffa en del från min klass VMH3, vissa har man inte sett på 2 år.
efter det blir det en runda inom tycho för att därefter bege mig till oliiiiivers med förhoppningsvis en massa att slå följe med!

måste också få tillägga att stockholm boogie är en sjuk och mycket tappad film, men som man garvar!!!
blev en lyckad kväll hemma hos maxan igår där det styrdes upp en och annan sommarplan!

nej nu vill jag lyssna på upp eller ner, dock inte allt för lätt!!

kööss




NYA PARTYTRICKET????

Kommentarer
Postat av: Guucccii

hahah d ee party tricket!! måste testa de imon eller lörda!! ja e längst fram, lätt

2009-05-07 @ 17:54:42
Postat av: Fia

och jag är i mitten å bönis på axlarna, vet du om!

2009-05-07 @ 19:53:42
URL: http://sofiiaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0