gla för bloggen

ojojoj vad jag är bloggesugen idag känner jag!

gjorde ett test på facean som måste publiceras på chartybloggen såklaaart,

Vem i tjejgänget är du?
Du har en given plats i allas kompisgäng. Öppen, underbar och en kalastjej. Du gillar det mesta. Framförallt hänger du gärna på på olika pubar och hinkar bira med nära o kära. Du är lika älskad av killarna och vet knappt vad singelliv är. Din klädstil är precis som din personlighet mångsidigt med allt från baggy jeans till klänningar.

senare ska jag och min moder bege oss ut till stallet för att fira mr bean som idag fyller 20 år, som tiden går!! han var 10 bast och rena unghästen när jag köpte han, märks att man börjar bli gammal. GRATTIS BÖNIS! ;)

har enormt många läsare på min blogg men det är väldigt dåååligt med kommentarer, alla tappat dee???

snax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0